Subject: elektriprojekti IP7035 " Valgjärve aj fiider F12 rekonstrueerimine. Valgjärve küla, Kanepi vald, Põlva maakond.
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 17:49:16 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Edastame teile kooskõlastamiseks

Projekteeritud on olemasoleva 0,4 kV õhuliini masti ümberehitus tõmmitsa
paigaldusega ja õhuliini demonteerimisega  18147 Saverna-Pilkuse tee 5,72
km-l tee kaitsevööndis.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.